جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ 
qodsna.ir qodsna.ir

رژیم صهیونیستی ۸ بار دیگر آتش‌بس با لبنان را نقض کرد

ارتش رژیم صهیونیستی ۸ بار دیگر آتش‌بس با حزب‌الله لبنان را نقض کرد و به این ترتیب مجموع کارشکنی‌های آن از زمان اجرای توافق در ۳۱ روز پیش به ۳۱۹ مورد رسید.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، براساس گزارش‌ خبرگزاری رسمی لبنان، رژیم صهیونیستی روز جمعه در مناطق بنت جبیل در استان نبطیه (جنوب)، شهرستان صور در استان الجنوب (جنوب) و شهرستان زحله در استان البقاع (شرق) مرتکب نقض آتش‌بس شد.

 

این کارشکنی‌ها شامل بمباران توسط جنگنده‌ها و توپخانه و تخریب خانه‌هاست. در منطقه بنت جبیل، توپخانه رژیم صهیونیستی دو بار متوالی شهرک عیتا الشعب را بمباران کرد. در شهرستان صور، ارتش اشغالگر عملیات تخریب جدیدی را در شهرک‌های یارون و الناقوره انجام داد.

 

جنگنده‌های ارتش اشغالگر همچنین در آسمان شهرستان زحله در ارتفاع پایین به پرواز درآمدند و ۳ موضع را در جنگل‌های شهرک قوسایا را هدف قرار دادند.

 

 

انتهای پیام/ع.خ/26




مطالب مرتبط

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

همزمان با تلاش‌ها برای تثبیت آتش‌بس در لبنان، گزارش‌ها از وقوع حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و تشدید نگرانی‌ها نسبت به شکننده بودن وضعیت میدانی حکایت دارد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.