جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ 
qodsna.ir qodsna.ir

اسرائیل ۲۷۰۰ بار آتش‌بس را نقض کرده است

وزیر اطلاع رسانی لبنان تاکید کرد رژیم صهیونیستی ۲۷۰۰ بار آتش‌بس در لبنان را نقض کرده است.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، «بورل مرقص» وزیر اطلاع رسانی لبنان گفت: اسرائیل از زمان شروع آتش‌بس ۲۷۰۰ بار آن را نقض کرده است که منجر به شهادت ۱۸۰ لبنانی شده است.

 

وی افزود: ما با مشکلات بزرگی از جمله اشغالگری اسرائیل و تجاوزات آن مواجه هستیم که مانع ماموریت‌های ارتش لبنان در جنوب رود لیتانی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/ع.خ/26

 

 




مطالب مرتبط

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

همزمان با تلاش‌ها برای تثبیت آتش‌بس در لبنان، گزارش‌ها از وقوع حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و تشدید نگرانی‌ها نسبت به شکننده بودن وضعیت میدانی حکایت دارد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.