دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ 
qodsna.ir qodsna.ir

بمباران منازل مردم در جنوب لبنان/ آواره شدن دهها خانواده در حملات مستمر رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی همچنان به نقض آشکار توافق آتش بس در لبنان و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و تجاوزات خود ادامه می دهد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، رژیم صهیونیستی همچنان به نقض آشکار توافق آتش بس در لبنان و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و تجاوزات خود ادامه می دهد.

 

منابع خبری اعلام کردند که تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان شدیدترین و وحشیانه ترین حملات از ابتدای سال جدید میلادی(2026) به شمار می رود.

 

این منابع افزودند در تجاوزات سنگین اخیر رژیم صهیونیستی، دستکم 8 ساختمان مسکونی بمباران شد.

 

درتجاوزات صهیونیستها، شهرکهای قناریت، الخرایب در شهر صیدا و الکفور و جرجوع و انصار در شهر نبطیه هدف قرار گرفت.

 

منابع خبری افزودند که تجاوزات گسترده اخیر رژیم صهیونیستی، خسارتهای سنگینی به اموال شهروندان و زیرساختهای جنوب لبنان وارد کرده است.

 

این منابع همچنین تاکید کردند که این تجاوزات به آواره شدن دستکم 50 خانواده از منازل خود به سبب حملات وحشیانه صهیونیستها منجر شده است.

 

تجاوزات اشغالگران به لبنان و نقض توافق آتش بس همچنان در سایه سکوت و مواضع انفعالی دولت غربگرای لبنان و چراغ سبز و حمایتهای آشکار آمریکا ادامه دارد.

انتهای پیام/ر.ی/




مطالب مرتبط

تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان/ دستکم یک شهروند شهید و چهار نفر زخمی شدند

تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان/ دستکم یک شهروند شهید و چهار نفر زخمی شدند

هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض توافق آتش بس و قطعنامه 1701 شورای امنیت، مناطق مسکونی مختلف جنوب لبنان را آماج تجاوزات خود قرار دادند که دستکم یک شهید و چهار زخمی به جا گذاشت.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.