دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ 
qodsna.ir qodsna.ir

نقض مستمر توافق آتش بس/ رژیم صهیونیستی بار دیگر به لبنان تجاوز کرد

رژیم صهیونیستی همچنان به نقض توافق آتش بس و تجاوزات خود به خاک لبنان و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور در سایه سکوت دولت غربگرا و حمایتهای آمریکا ادامه می دهد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، رژیم صهیونیستی همچنان به نقض توافق آتش بس و تجاوزات خود به خاک لبنان و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور در سایه سکوت دولت غربگرا و حمایتهای آمریکا ادامه می دهد.

 

اشغالگران صهیونیست طی ساعات گذشته به مناطق مختلف در جنوب لبنان تجاوز کردند.

 

بر اساس گزارش شبکه المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی، مناطقی میان شهرکهای عیترون و مارون الراس در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.

 

این شبکه همچنین از حمله یک هواگرد رژیم صهیونیستی به منطقه الشالیهات در مقابل ورودی شهر الخیام در جنوب لبنان خبر داد.

 

از زمان برقراری توافق آتش بس در لبنان، رژیم صهیونیستی هرگز به آن پایبند نبوده و از آن زمان به تجاوزات خود به خاک لبنان ادامه داده است که تاکنون شماری از شهروندان بیگناه شهید و زخمی شده اند، این تجاوزات در سایه ضعف و انفعال دولت غربگرای لبنان و حمایتهای نامحدود آمریکا همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ر.ی/



 




مطالب مرتبط

تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان/ دستکم یک شهروند شهید و چهار نفر زخمی شدند

تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان/ دستکم یک شهروند شهید و چهار نفر زخمی شدند

هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض توافق آتش بس و قطعنامه 1701 شورای امنیت، مناطق مسکونی مختلف جنوب لبنان را آماج تجاوزات خود قرار دادند که دستکم یک شهید و چهار زخمی به جا گذاشت.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.