دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ 
qodsna.ir qodsna.ir

تجاوز رژیم صهیونیستی به آسمان بیروت/ تخلیه نظامیان مجروح صهیونیست از جنوب لبنان

در ادامه نقض آتش بس و حاکمیت لبنان، پهپادهای رژیم اسرائیل در ارتفاعی پایین بر فراز پایتخت لبنان و حومه آن به پرواز درآمده اند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، رژیم صهیونیستی همچنان به نقض آتش بس در لبنان ادامه می دهد.

 

رسانه های عربی از تجاوز پهپادهای رژیم صهیونیستی به آسمان بیروت پایتخت لبنان خبر دادند.

 

بر اساس گزارش این رسانه ها، پهپادهای رژیم اسرائیل در ارتفاعی پایین بر فراز پایتخت لبنان و حومه آن به پرواز درآمده اند.

 

این اقدامات تجاوزکارانه در حالی است که دونالد ترامپ همزمان با برگزاری دور دوم مذاکرات مستقیم ننگین و خفت بار میان دولت غربگرای لبنان و رژیم صهیونیستی مدعی تمدید سه هفته ای آتش بس شده بود، با این حال رژیم صهیونیستی، با تجاوز مجدد به خاک لبنان و نقض آتش بس نشان داد که هیچ ارزشی برای توافقات آتش بس قائل نیست و به پشتوانه حمایتها و چراغ آمریکا به راحتی آن را نقض می کند، بدون اینکه مورد بازخواست قرار گیرد.

 

تخلیه شماری از نظامیان مجروح صهیونیست از جنوب لبنان

 

خبر دیگر اینکه شماری از نظامیان مجروح صهیونیست با بالگردهای نظامی از جنوب لبنان تخلیه شدند.

 

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که شماری از نظامیان مجروح ارتش اسرائیل از جنوب لبنان تخلیه شدند.

 

انتهای پیام/ر.ی/




مطالب مرتبط

تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان/ دستکم یک شهروند شهید و چهار نفر زخمی شدند

تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان/ دستکم یک شهروند شهید و چهار نفر زخمی شدند

هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض توافق آتش بس و قطعنامه 1701 شورای امنیت، مناطق مسکونی مختلف جنوب لبنان را آماج تجاوزات خود قرار دادند که دستکم یک شهید و چهار زخمی به جا گذاشت.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.