مقاومت نقشه مزدوران رژیم صهیونیستی برای ایجاد هرجمرج در غزه را خنثی کرد
منابع نزدیک به امنیت مقاومت در گفتوگو با پایگاه خبری عربی۲۱ اعلام کردند نیروهای مقاومت در غزه موفق شدند نقشه و فعالیت میدانی گروههای شبهنظامی همکار با رژیم اشغالگر را در شهرهای غزه و خانیونس خنثی کنند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بر اساس این گزارش، عناصر این شبهنظامیان صبح روز جمعه از مواضع خود در شرق خط زرد در دو منطقه القراره (شرق خانیونس) و تفاح (شرق غزه) حرکت کرده و تلاش داشتند با عبور از این خط، به سمت غرب نفوذ کنند. این حرکت با پشتیبانی آتش سنگین نیروهای اشغالگر انجام میشد.
نیروهای مقاومت به سرعت وارد عمل شده و در درگیریهای شدیدی که میان دو طرف رخ داد، مهاجمان را مجبور به عقبنشینی کردند.
منابع تأکید کردند که هدف اصلی این طرح، ایجاد بیثباتی و هرجمرج امنیتی در منطقه بوده که با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای مقاومت ناکام ماند.
انتهای پیام/24
صفحات اجتماعی
اینستاگرام تلگرام توییتر آر اس اس